Summa sidvisningar

söndag 8 maj 2011

Oinspiration

Kära bloggläsare.

Jag lever! Jag har inte var inspirerad alls till att göra något. Men nu har det börja hända en del! Kul!

Några av projekten:
- fönsterfix (ska agera glasvägg till mina pallkragsodlingar)
- odling
- en gul galonväska med elefanttyg som foder
- hemligt projekt på stickfronten
- nytt läsprojekt: sjukt bra bok "mitt nya jag" av Sophie Kinsella
- frö är satta i jord och de börjar komma upp :)

Nu ska jag inta sängen med min bok. Imorgon ska jag slipa vidare på mitt fönster. Jag hoppas att jag kan måla det i veckan. Imorgon ska jag även köra och hämta hem en pallkrage till - tack Ola! :) I veckan ska jag köpa jord och nya tomatplantor eftersom de jag köpte förra veckan dog. Och jag får inte liv i dem.

Godnatt vänner !

1 kommentar: