Summa sidvisningar

tisdag 5 april 2011

Long time - no seen...

Sådärja. Det har gått en tid sedan mitt senast publicerade inlägg här. Jag ber om ursäkt.

Ikväll har jag stickat lite på min högra pulsvärmare - åh, den är så himla tjusig! Den vänstra är klar sedan helgen och jag är sjukt stolt över att jag klarade att sticka en tumme - som dessutom blev ursnygg.

Kort förklarat om i söndags:
- Vi sov länge efter en, för min del, en halvkväll i stan då jag agerade fyllechaffis.
- Vi var på hus&hem-mässan i Kristianstad - vilket mest var ett skämt.
- Vi åt våfflor - mumma!
- Vi köpte en kaffekapsel-maskin så nu kan vi göra kaffe för ungefär 8 kronor koppen. Numera får våra kaffegäster betala för sig, haha. Te är fortfarande gratis - tills vi köpt en hightech vattenkokare...
- Premiärgrillade!

Jag älskar helger, ledighet och speciella helgaktiviteter. Fler sådana :)

Nu ska jag sticka några varv till därefter entra sängen. Den vårstädades igår - åh, så skönt!

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar