Summa sidvisningar

lördag 2 april 2011

IKEA-lördag

Imorse ringde klockan vid halv åtta och jag gick upp. Tog en skön dusch och hittade favoritklänningen. Hoppade i bilen och åkte för att hämta Ida vid bussen. Och VIPS! Så kom hon. Och vi drog till Malmö. Lång, seg och vägarbetsvillig väg men till slut var vi framme. IKEA gick snabbt, enkelt och smidigt. Woho. Värre var det när vi skulle till Panduro Outlet. Herregud. Att köra bil i Malmö - det gör jag helst inte om fler gånger. Vi hittade inte dit så vi körde hem istället. Tur var väl det... Vi blev väldigt trötta i bilen hem, haha.

Nu har jag:
- rensat vaskskåpet i köket
- rensat skafferiet
- lagt alla basvaror (pasta, ris, osv) i burkar
-insett jag behöver ungefär 20 burkar till
- tänkt tanken att jag vill sy något kul
- tänkt att "jag hinner göra om min jacka" men det insåg jag snabbt att det fick bli en annan dag
- köpt nya gardiner till vardagsrummet

Ha en trevlig kväll allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar