Summa sidvisningar

torsdag 31 mars 2011

"sömnlösa" nätter

Ligger i sängen och kan inte komma till ro och somna. Ideerna haglar i huvudet och jag vill börja på dem nu! Funderar på att styla om min parkas a la förra säsongen så den blir lite roligare. Den är just nu svart på alla håll och kanter: väldigt synd.

Idag har det varit en rolig, knasig och trött dag. Har känt mig överkörd idag - kul att vara den sortens människa som inte är pigg förrän solen är framme. Tack mamma för de underbara generna! :) Din sjal är färdigstickad. Jag är inte nöjd med den, så den får ligga och gro tills jag kommer på en lösning.
Drog upp en halsduk idag så nu finns den inte mer. Undrar vad jag ska hitta på med det nu...? Jag började att sticka på ett par pulsvärmare istället men ska dra upp en bit på dem också. Färgbyte. Åh, det kommer att bli riktigt snyggt!

Jag har fått låna en gitarr. Jag ska lära mig spela. Och så ska jag anmäla mig till en kurs. Jag tycker att det ska bli riktigt kul !

Idag har jag hunnit med att gå på bio också. Jag såg "hur många lingon finns det i världen?". Och oj vilken film! Ni måste se den - absolut den filmen som någonsin gjorts! Herregyd, vilka jävla människpr det finns. Och så finns det dem som är som Alex i filmen: levande, ödmjuka, skickliga, grymma och helt klart en gigantisk förebild för resten av världen. Obeskrivligt på något underligt vis - vilket det inte borde vara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar