Summa sidvisningar

fredag 25 mars 2011

"Fredagsmys"

Var iväg idag med Ida - woho! Vad vi blev besvikna, eller ja. Inte överrumplade precis. Allt var snordyrt och så långt ifrån "mässbilligt" man kan komma. Jag köpte lite pärlor och två böcker - jag är i alla fall sjukt nöjd med köpen. Och en väska - men det köptes på Entré där vi också tog oss en tur efteråt.

Imorgon drar jag till Kreativum med mitt mentorsbarn. Det är fyra gånger kvar (imorgon är inräknat) och det känns vemodigt. Och konstigt.

Nej - männen har beställt pizza och jag har inte ens påbörjat min mat. Laxen ska in i ugnen och en sallad ska blandas. Allting ska avnjutas med en dunk coca cola (ja, ni läste rätt).
Och ja, jag måste bli kvitt med detta beroende. Men åhh - det är ju så jäkla gott !

2 kommentarer:

  1. vadå "männen"? vadå "beställer pizza" plus "min mat"?

    1. Männen???
    2. Äter ni inte samma???

    SvaraRadera
  2. Nej. Ibland gör vi inte det. Oftast. Helgregler är inte samma som vardagsregler :)

    SvaraRadera