Summa sidvisningar

onsdag 23 mars 2011

Att inte ge 100%

Jag ger inte 100% - men hur är det möjligt med något? Det finns så otroligt mycket jag vill ge 100% på - men det går inte för jag har för många saker som jag vill göra.

Jag vill till exempel
- träna sju dagar i veckan, ibland två gånger om dagen - för att det är så skönt!
- lära mig sticka på riktigt och kunna klara av mönster på egen hand
- lära mig sy, snyggt och rakt och fint
- lära mig laga mat från grunden (jag tror att det är lika jobbígt att öppna vissa snabbmatsförpackningar)
- alltid ha snygga naglar utan att gå och få dem fixade
- ha en assnygg trädgård
- ha en pool och ta några morgondopp
Och så vidare...

Det går inte att ge 100% på allt - för det är alltid något som kommer ivägen. Men jag kämpar på - jag vill kunna ge allt på det jag vill. Och det ska jag nu.

(Mina 100% går nu till min fältstudie som jag inte ens är halvklar med för jag vet inte vad jag ska skriva...)

Tar mig en powerwalk istället och handlar frukt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar