Summa sidvisningar

tisdag 22 mars 2011

Makalöst trött

Idag har det varit trötthetens dag. Helt magiskt att det ens går att vara så trött att man skulle kunna stå upp (!!) och sova. Sådär har jag varit idag. MEN IMORGON... Då är jag fri från både skola och jobb så jag ska sova tills jag vaknar; om det så är klockan tre imorgon eftermiddag - ja, då får det vara så. Och jag längtar! Kanske går jag upp tidigare om solen skiner rakt på mig imorgon bitti - men det ser jag inte som ett problem :)

Har nu också landat i sängen efter en bra dag efter en knasig kväll på jobbet. Tänk att vi ändå är så fantastiskt beroende av tekniken och att den fungerar (säger jag som har en telefon som är spärrad vilket gör att jag inte kan ringa, smsa alls och inte heller vara på Internet utanför hemmets gräns.

Imorgon ska jag lägga upp någon bild på ett av mina stickprojekt. Jag ska även försöka att hinna med att så lite fröer :) oj, och så måste jag bygga mina trädgårdslandslådor som jag kan ha mina odlingar i sen. Eller så kommer jag på en annan ide...

Nu är klockan en massa och mina ögon tåras av trötthetens John Blund.
Vi hörs när jag vaknat till liv imorgon... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar