Summa sidvisningar

fredag 18 mars 2011

Fredagspåhitt

Blev inringd på jobb så jag stod i charken hela dagen. Roligt till tusen!

Efter arbetet kom Sandra från klassen hit - vi åt Sveriges Fredagsnatiolalrätt: tacos. Eller som min kloka J sa: bröd, svamp, kryddad färs och sås - men ohhh ; när det heter taco är det annorlunda gott.
Jag lånar kommentaren för den var så jävla klockren.

Nu vid tretiden på natten har jag sovit en runda, några har dragit hem och någon tillkommit. Vaknade av att det blev tyst och gick upp för att kolla läget. Festen var död. Två ständiga följeslagare hittades i soffan: ikappsnarkandes i varsin, för mig, obekväm ställning. Jag slä kte, stängde och låste. Nu ligger jag i sängen och kan inte sova trots att jag är tröttl. Jobbet hägrar om någon timme.

Avslutar med att: jag längtar till symässan ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar