Summa sidvisningar

torsdag 17 mars 2011

Snooze-knappen

Jag lyckas alltid försova mig. Eller ja. Jag sover väl inte egentligen. Jag snoozar så länge att alarmet slutar ringa. Och jag borde gå upp långt innan dess. Men jag orkar inte. Steget för att få fötterna från sängen till golvet är helt enormt stort på morgonen. När jag är ledig från skolan brukar jag sova omkring elva till tolv timmar - och det är otroligt skönt. Då är jag pigg hela dagen, ja det som är kvar... Frågan är om snoozeknappen är en bra grej egentligen? För ärligt talat, hur många går upp direkt när klockan ringer? Eller, ja... Hur många snoozar överhuvudtaget?

Ska fotografera min sjal jag stickar till mamma. Den kommer att bli otroligt fin!

Vi åt på Rosegarden igår - sjukt gott! Men jag rekomenderar inte att ens smaka friterat bröd. Det var inte så gott...

Mer idéer kommer om mitt pysslande. Idag har jag pärlplattat i tre timmar. Det var roligt! Många olika saker blev det och jag blev mycket nöjd.

Dagens bästa: Åkte till skolan och hade intressanta diskussioner.
Dagens roligaste: Att vi är många som tänker på precis samma sak - och det räcker med ett ansiktsuttryck.
Dagens pyssel: Pärlplattor i mängder och parti!


Den här mössan har jag stickat själv. Alpaca heter garnet och är riktigt mjukt och skönt. Jag säljer nu denna. Blommorna är cerise, rödaktiga och limegrön. Lämna en kommentar om du är intresserad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar