Summa sidvisningar

söndag 20 mars 2011

Härliga söndag!

Vi är hos Emma och Ola i Nöbbelöv. Filmen rullar, stickning och virkning pågår samtidigt som alla slöar på olika sätt.
Vi drog traditionsenligt till Ekohallen och köpte lika traditionsenligt mest skit. Jag köpte små söta glasburkar att ha kryddor i, såjord, lite garn, en brödform och en kanonsnygg vaxduk som jag ska tillverka min matlådeväska i. Den kommer att bli awsome!

Imorse vaknade jag med J tätt intill mig. Det var oslagbart. Och ifrånkomligt eftersom vi låg på samma soffa som är så bred att det precis går att ta upp knäna i soffan utan att känna att de ramlar ner.
Jag längtar lite till sängen där hemma - mumma!

Nu ska jag fortsätta på mammas sjal - den är riktigt tråkig att sticka tyvärr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar