Summa sidvisningar

torsdag 24 mars 2011

Tänker bara gnälla nu...

...Så om du inte orkar, vill eller om du är glad så låt bli att läsa. Jag har varnat er nu - fria händer.

Jag har huvudvärk så det bränner ner i ryggraden. Jag har fått tillbaka tre räkningspåminnelser som inte blivit registrerade på banken - vilket resulterat i att jag min iPhone är avstängd så jag kan inte ringa eller smsa. Fick tillbaka min telefon som varit på utlåning och lyckas självklart trycka in fel jäääävla PIN-kod tre gånger och nu skriker den efter PUK-koden som jag inte vet vart den är.
Jag har inte gjort klart min fältstudie och det borde jag göra så att jag slipper det i helgen.
Jag är makalöst trött efter en låååång dag i skolan - så länge brukar vi inte gå och det känns i hela kroppen. Jag tror att jag har blivit beroende av Coca Cola IGEN och det är inte okej, så skärpning.

Jag vill sy klart min matlådeväska men hittade en annan som suger så länge. Jag orkar nämligen inte. Funderar på att gå och lägga mig och sova tills jag ska gå upp imorgon kl. 06.00 - WOHO ! Men vad gör det på en skala? Eller så gör jag allt ikväll - om jag orkar. Så att jag bara precis behöver gå upp ur sängen imorgon. Hm, jag måste fixa det.

NU: göra klart fältstudien.
SEN: cykla och handla.
SENARE: duscha, krypa ner i sängen med senaste tidningarna.
EN ANNAN DAG: Byta bank.

Nu har jag gnällt färdigt för stunden. Haha. Jag är ju svensk - och vi är ju kända för att gnälla.

1 kommentar:

  1. "men hittade en annan som suger så länge."

    <3<3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera