Summa sidvisningar

torsdag 24 mars 2011

Lång torsdag

Sitter, halvligger, i sängen och funderar på om jag ska gå upp eller inte. Insåg för en stund sen att jag har en massa saker att göra innan jag beger mig till skolan för en heldag. Till exempel måste jag fixa matlådan, packa träningsväskan, klä på mig (prio ett!), kanske fixa håret och lite annat småfix.
Och jag har 35 minuter på mig. Jag måste dessutom föra över pengar till mitt konto så att jag kan tanka - annars lär jag knappast komma fram med den lilla matsked bensin som finns på min bil.

Jag saknar att kunna sms och ringa. Allt är så bökigt eftersom jag måste byta simkort för att skicka iväg ett litet sms - och gott folk. SVARA PÅ MITT VANLIGA NUMMER! Ring till det också. Tack.

Imorgon är det fredag. Och Ida och jag ska iväg till den stooooora staden Malmö. Wooop! Symässa - jag längtar! :D

Nu har jag 31 minuter på mig och jag börjar dessutom bli kissnödig så det är bara att masa sig upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar