Summa sidvisningar

tisdag 12 april 2011

Det nästan bästa jag vet



Här ser ni två av de saker jag tycker nästan bäst om i världen. Garn och coca cola - kombinationen är oslagbar. Jag gillar i och för sig tyg och jul/påskmust också.

I det här garnet vill jag sticka något fräckt - för jag tycker nog att garnet är ganska fult, haha. Vilken HIMLA tur att jag köpte det. Eller?

Nu ska jag doppa kroppen i duschen, fixa mitt bångstyriga hår och se ut som den representativa dottern jag är. Vi ska nämligen till mamma och pappa och fira den sistnämda. Paketinslagning! :)

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag antar att du menar den lila sjalen som jag har stickat, i så fall är det ett garn som heter can can som man använder, det blir volanger utav sig själv =) jag skickar en youtube länk så att du kan se hur man gör. http://www.youtube.com/watch?v=L2C2wPI6IjM
    Som sagt det är en snabbstickad sjal, har du några frågor så är det bara att gå in på min blogg, mvh Mikaela

    SvaraRadera