Summa sidvisningar

söndag 10 april 2011

"En ny halsduk"

Mitt umgänge tycker att jag ska döpa mig till "Amelie Halsduken Lundkvist". Haha. Jag stickar mer än halsdukar tycker jag själv. Det tycker uppenbarligen inte dem.. Men vad gör det? :)

Helgen har jag spenderat med en klasskompis i kombination skitsnack, lördagsjobb, släktkalas, lång söndagsfrukost och söndagsjobb. En bra helg !

Uterummet är numera borta. Och ett nytt ska byggas upp snart. Det gamla revs med en kvast - det säger ganska mycket om kvaliteten på det föregånga.

Imorgon hoppas jag på sol och värme. Jag ska nämligen sitta ute och skriva min tenta om vädret faller sig. Om inte; ja, då får jag sitta inne och skriva den. Men det är lite tråkigare ;)

Nu ska fortsätta sticka på min nya halsduk - den får ni inte se alls. Det är nämligen en present :)

Fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar