Summa sidvisningar

onsdag 20 juli 2011

"Egenkväll"

Sådär. Jag har återfått mitt hjärta åt bloggen. Den ska alltså fortsätta leva, det känns bra.

Jag har precis ätit hemlagad lasange tillsammans med färsk basilika och ett glas med min egen svartvinbärssaft. Allt var mycket gott - det vore konstigt annars då jag har gjort det.
Jag ska unna mig lite fotmassage by myself. Efter det ska jag läsa och förhoppningsvis njuta av den H&M-katalogen som dykt ner i brevlådan under tiden jag besökt Kiviks marknad i dagarna tre.

Marknad är ett slag för sig och jag har fått mammas gener när det gäller att vara en så kallad "riktig marknadsbesökare". Mamma går där på söndagen, måndagen, tisdagen och onsdagen. Jag hänger med henne alla dagar utom söndagen. Då laddar jag batterierna inför vad som komma skall.

Nu; lite Lyxfällan och fotmassage. Jag har dessutom tagit fram min stickväska, mest i fall om att kanske, eventuellt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar